Work &

trainee USA

Tri posla u Njuportu

Work and Travel leto

Moja avantura počinje 22. maja kada su me sa beogradskog aerodroma ispratili moji najmiliji. Sticajem okolnosti, na put krećem sam. Zbog toga je ovo bio još veći izazov za mene.

Ukrcavam se na let za Pariz, uzbuđen što ću po prvi put leteti avionom. Slećem u Pariz i više ne čujem srpski jezik, već francuski i engleski. Tada sam ustvari shvatio da sam pošao na dug i dalek put. Pronalazim svoj terminal i krećem za Boston. Posle sedam sati leta dolazim na američki kontinent. Stupam u kontakt sa mojim imenjakom iz agencije koji mi pomaže da pronađem prenoćište iz kojeg ću se sutradan uputiti u Njuport, mesto u kojem ću provesti naredna četiri meseca. U Njuportu me dočekuje Nikola, pokazuje grad i vodi u smeštaj.

Moj prvi posao je bio housekeeping u elitnom i poznatom New York Yacht Club-u. Menadzeri i ostali zaposleni su nas lepo prihvatili i bili su tu za sve što nam je trebalo. Saradnja sa njima je bila besprekorna. Posao nije bio tezak, a onaj ko je želeo da radi više dobijao je i više sati bez problema.

U slobodno vreme sam istrazvao Njuport. To je gradić na istočnoj obali, sat ipo vremena vožnjom udaljen od Bostona. Radi se o turističkom gradu koji vrvi od turista za vreme sezone. Poseduje veoma lepe plaže i mesta za odmor. A poslova za studente ima dosta tako da je lako naći drugi, pa čak i treći posao.

Posle dve nedelje od mog dolaska u Njuport pronalazim drugi posao. Na drugom poslu sam prao sudove u jednom hotelu. Kasnije mi se ukazala i prilika da radim na još jednoj, boljoj poziciji u tom istom hotelu. Tako da sam u jednom trenutku radio 3 posla. Na trećoj poziciji sam bio bar back, na krovu hotela, sa kojeg se prostirao predivan pogled na ceo Njuport.

Rad u toku sezone uopšte nije bio lak, ali se svakako isplatio. Radeći sve ove poslove, upoznao sam i puno ljudi, što stranaca, što studenata iz Srbije. Od svakoga sam naučio ponešto, što me i čini bogatim. Ostvario sam puno kontakata, upoznao različite kulture, ali i širio našu. Sad svakako više ljudi zna gde je Srbija.

Turistički deo programa koristim da obidjem Boston i Njujork. Iz ovih gradova nosim najlepse utiske.
Vraćam se kući sa jednim velikim iskustvom i drugačijim pogledima.