Work &

trainee USA

Work and Travel Wildwood

sunce ikona

Wildwood spada u subtropsku vlažnu regiju

avion ikona

John F.Kennedy International Airport-JFK New York

torba ikona

Hoteli, restorani, zabavni parkovi, suvenirnice, prodavnice, sendvičare...

sat ikona

-6 sati u odnosu na nas

Kuca ikona

2-8 ljudi u sobi. Od $1500-$1600 za celu sezonu

bicikl ikona

Bicikl je najčešće prevozno sredstvo

KOLEVKA ROKENROLA I RAJ ZA TURISTE

Ako voliš rok muziku ili te prosto zanima njena istorija, u Wildwood će te sigurno privući činjenica da su baš ovde „Bill Haley and His Comets“ prvi put izveli „Rock around the Clock“ 1954. godine. Godinama pre Bitlsa i Rolingstonsa, ovaj bend je uspeo da napravi komercijalnu rok ploču, a ostalo je istorija. Osim svoje povezanosti sa istorijom roka, Wildwood je odlična destinacija za Work and Travel studente u SAD. To se posebno odnosi na one za koje leto znači leškarenje na plaži, prste zakopane u pesku i šum talasa.Takođe, ovo mesto nudi bogat noćni život, ogromno šetalište, zabavni park sa preko 100 različitih vožnji, ali i klubove i kafiće. Kao izuzetna turistička destinacija, Wildwood privlači mnoštvo mladih ljudi iz celog sveta u potrazi za sezonskim poslom i dobrom zaradom, te ćeš tako tu uvek imati društva.

OSTALE INFORMACIJE

– Lokacija na okeanu
– Peščane plaže
– Velika mogućnost drugog posla
– Veliki broj studenata iz celog sveta
– Ekskurzije do velikih gradova tokom radnog dela programa
– Fantastična putovanja tokom turističkog dela programa

– 5500 stanovnika
– 250 000 turista leti (vikend u julu – avgustu)
– 100 + hotela, 100 + restorana

– Philadelphia, PA 91 milja / 146 km (1:35h vožnje)
– New York, NY 155 milja / 250 km (2:55 h vožnje)
– Baltimore, MD 147 milja / 236 km (2:50h vožnje)
– Washington, DC 185 milja / 297km (3:55h vožnje)

– $8.38 – $10 po satu za pozicije bez bakšiša
– Prekovremeni rad je moguć, ali nije čest
– Svaki sat preko 40 sati nedeljno se plaća 50% više
– Drugi poslovi se dosta lako nalaze, zbog velikog broja poslodavaca
– SSN Office se nalazi u samom Wildwoodu na adresi 1046 Route 47 in South Rio Grande,NJ

POPULARNA DESTINACIJA ZA TURISTE

Wildwood u saveznoj državi New Jersey je veoma popularna destinacija za turiste iz Canade, Delaware-a, Marylanda, Pennsylvanie I New Yorka, kao i za Work and Travel studente u SAD. Kilometarske duge plaže, boardwalk (šetalište), noćni život, pregršt poslova su samo neki od razloga zašto je ova destinacija među najpopularnijim i kodnaših studenata. Grad je relativno mali po broju stanovnika (svega 5500 stalnih stanovnika), međutim sam grad je dosta dugačak i prostire se duž cele obale. Tokomleta populacija mesta naraste i do 250000. Wildwood ima peščanu plažu i šetalište dužine od skoro 3 kilometra i jedna je od retkih plaza koja svake godine sve više raste (zbog struja koje nanose pesak). Wildwood je domaćin najvećeg turnira sportova na pesku, koji se održava krajem jula. Čuveni znak Wildwoods, koji je dugačak 20 i visok 80 stopa, snima se 24h dnevno, a kamera prenosi snimak putemneta tako da svako na svetu u bilo kom momentu može da vidi one koji posete ovaj grad.

KAKO STUDENTI KAŽU, KO PRE RADNOJ PONUDI, NJIHOVA JE

Ako želiš među prvima da dobiješ informaciju o promocijama, akcijama i novim radnim ponudama, ostavi svoj email i povremeno ćemo ti poslati novosti. (obećavamo nećemo spamovati)

LIČNA ISKUSTVA

Najvrednija iskustva su ona do kojih smo sami došli. Ipak, iskustva drugih putnika će ti biti od velike pomoći u donošenju prave odluke.

Kristina

Kolorado Work and Travel Iskustvo – Kristina

Work and Travel USA

Kristina je letela avionom po prvi put u životu i imala dva presedanja do Kolorada. Detaljno je pisala o svom iskustvu za časopis Kužiš za nacionalne zajednice u Srbiji. Pošto ne postoji u online izdanju mi vam ga prenosimo ovde.

Milos

Alaska Work and Travel Iskustvo – Miloš

Work and Travel USA

Ovako otprilike stoje stvari što se tiče mog nekog ličnog iskustva, naglašavam to ličnog jer pre svega ja sam neko ko voli prirodu i iz tog razloga sam otišao u Denali, Alaska.

Matija

Denver Work and Travel Iskustvo – Matija

Work and Travel USA

Naša priča je malo drukčija od onih koji su išli na istočnu obalu raditi. Mi nismo bili smješteni u kući s 10 ostalih studenata, nego smo nas dvoje živjeli u hotelskoj sobi jer smo u tom hotelu i radili housekeeping.

Nikola

Newport Work and Travel Iskustvo – Nikola

Work and Travel USA

Moja avantura počinje 22. maja kada su me sa beogradskog aerodroma ispratili moji najmiliji. Sticajem okolnosti, na put krećem sam. Zbog toga je ovo bio još veći izazov za mene.

Glorija

New York Work and Travel Iskustvo – Glorija

WORK AND TRAVEL USA

Malo pomalo studirajući sam se upoznala sa programom Work and Travel i sa sigurnošću mogu reći izabrala sam pravu agenciju- Experience agenciju! Na početku je sve djelovalo nestvarno ali od trenutka kad sam ušla u avion, avantura je počela.

Ocean City Work and Travel Iskustvo – Matea

Work and Travel USA

Posao hostese u lokalnom obiteljskom restoranu pod nazivom The Dough Roller bio je iznimno zanimljiv i relativno lak. Stalno okruženje posjetitelja restorana, kao i dobra radna ekipa učinili su radne sate relativno kratim i zabavnim.

Ognjen

Maryland Work and Travel Iskustvo – Ognjen

Work and Travel USA

Proputovao sam vise evropskih zemalja , ali nekako sam se osjecao ogranicenim , i postavljao sam sebi pitanje , pa zasto ne bi pokusao da vidis nesta sto je veoma udaljeno od tebe , nestosto si vidjeo samo na tv-u ili na nekim fotografijama.

Katarinina slika

Rhode Island Work and Travel Iskustvo – Katarina

Work and Travel USA

Leto 2017. sam provela u Njuportu, jednom predivnom mestu na Rhode Island-u Kuće kao u filmovima, čisto je i sređeno, na svakom koraku restorani i barovi. Nisam doživela kulturni šok kao što sam očekivala, naravno neke stvari su mi bile neobične i čudne, čak i bizarne ali sam se brzo navikla.

Elena u drustvu

Virginia Work and Travel Iskustvo – Elena

Work and Travel USA

S obzirom da studiram kulturu i turizam, Williamsburg je bio pravi odabir za mene. Na ulazu u Williamsburg se nalazi Bush Gardens, veliki zabavni park kojem je posjećenost zaista ogromna. Grad je miran i nema mjesta za izlazak, ali ima mnogo restorana i outleta.

Maryland Work and Travel Iskustvo – Aleksandra

Priznajem da sam se često pitala da li sam uopšte sposobna za sve što me možda čeka. Da sam znala da će moje američko iskustvo biti tako pozitivno, bila bih mnogo opuštenija.

Tamara Work and Travel

Placid, NY Work and Travel Iskustvo – Tamara

Work and Travel USA

Odlazak na drugi kontinent iz naše države je zaista veliki luksuz. Međutim, jedno veče krenula sam do grada I srela sam svog prijatelja, koji mi je krenuo pričati o sjajnoj ideji I programu “Work and travel”, čija se priča zapravo potrefila sa mojim maštanjem – spojiti ugodno sa korisnim.

tanjino iskustvo

New York Work and Travel Iskustvo – Tanja

Work and Travel USA

Ja sam Tanja Stojaković. Trenutno sam au pair u jednoj porodici u Americi. Prije nego ispričam svoju priču, želim da vam napišem jednu rečenicu koja je veoma važna: ,,Vjerujte u svoje snove, jer kad vi imate vjeru u njih, oni se ostvaruju!”

Ljiljana uhvatila dugu

Ljiljana

Work and Travel USA

Nije lako, to moram odmah istaći na početku, ali svakako vrijedi. Četiri mjeseca nije malo, ali snaga koju dobijete nakon ta četiri mjeseca je nevjerovatna. Malo je nezgodno jer će ovdje sve ostati isto a vi ćete se promjeniti za 180 stepeni, ali vjerujte vrijedi.

Djordje osvaja svet

Đorđe

Work and Travel USA

Pre svega, savetujem sve studente da se prijave na Work and Travel program jer je ogromna prilika da u studentskim danima doživite mnoštvo lepih stvari tokom leta. Za one koji su načinili prvi korak, dao bih smernicu u pravcu Ocean City-ja.

Anja i Lea u Americi

Lea i Anja

Work and Travel USA

Od ljudi koji su bili na work and travel programu čuli smo mnogo lepih stvari i same se odlučile da se upustimo u takvu avanturu. Nismo se poznavale pre programa ,u agenciji Experience smo se sasvim slučajno upoznale i odlučile da zajedno krenemo u ovakvu avanturu jer su nam bili isti ciljevi. Dobro iskustvo, zarada , zabava i upoznavanje Amerike.

Jelena Work and Travel

Jelena

Work and Travel USA

Kao svoju destinaciju u Americi, odabrala sam Estes Park u Koloradu. Mali grad u oblasti Rocky Mountains National park-a, na 2500m nadmorske visine. I nisam se pokajala.

Simonida u Americi

Simonida

Work and Travel USA

Kako smo kasno stizale u NY, bukirale smo hostel na jednu noć kako bi iskoristile priliku za pravi sex & the city doživljaj! Prošetale smo petom avenijom, večerale na times square.. ljudi svih nacija prolazili su kao da je dan tek počeo, celu noć je bila gužva, NY je neverovatan grad..i prelep uvod za nastavak avanture na prelepom Cape Cod-u.

Pogledaj i druge programe iz naše ponude

WORK & TRAVEL USA LOKACIJE

Zamisli da na putu do kuće vidiš Golden Gate u sumrak ili kako na pauzi za ručak grabiš parče najbolje Njujorške pice? Lokacije iz kultnih filmova, prirodna bogatstva, dinamičan društveni život, kultura i zabava su ti u Americi uvek na dohvat ruke. Na tebi je samo da izabereš da li želiš obalu, planinski venac, nacionalni park, pustinju, ostrvo ili megapolis. Lokacije za Work and Travel program su najražličitije, ali pre svega, to su lokacije sa velikim brojem turističkih atrakcija.
Pogledaj sve lokacije

Detalji Programa

Poslovi na Work and Travel USA

Da, tačno je da možda još uvek studiraš i imaš malo radnog iskustva, ali to nije prepreka za Work and Travel program! Ovaj program je osmišljen baš za tebe – da testiraš svoje veštine, razvijaš nove talente i skupljaš neprocenjiva iskustva koja će ti koristiti tokom cele karijere.

Raznolikost poslova:
Zahvaljujući našim partnerima širom SAD, nudimo ti širok spektar sezonskih poslova. Bilo da je to u restoranima, trgovini, hotelima, zabavnim parkovima ili čak na plaži – imaš šansu da pronađeš posao koji će ti se svideti.

Sticanje veština:
Bez obzira na posao koji odabereš, sticanje veština kao što su timski rad, komunikacija sa ljudima različitih kultura i rešavanje problema na licu mesta biće neizostavni deo tvog iskustva.

Plata:
Plata varira od posla do posla, ali u proseku se kreće između $10 i $20 po satu. Uz mogućnost dodatnog bonusa i napojnica, možeš zaraditi dovoljno da pokriješ svoje troškove i uživaš u putovanju!

Šta očekivati:
U Work and Travel programu, shvatamo da mnogi studenti možda nemaju mnogo radnog iskustva, ali Amerika ti pruža priliku da se razvijaš na različitim radnim mestima. Nude ti se ne samo entry-level poslovi već i specijalizovane pozicije, posebno u oblasti ugostiteljstva i turizma, idealne za studente gastronomije ili sličnih fakulteta ili sa takvim iskustvom. Upusti se, zaradi, razvijaj svoje veštine i postani deo radne kulture koja ceni inicijativu i trud. Očekivane zarade kreću se od $10 do $20 po satu, uz mogućnost većih zarada na specijalizovanim pozicijama.

Naša podrška:
Sa Experience timom iza sebe, možeš biti siguran da ćeš imati svu potrebnu podršku. Pomoći ćemo ti da se prilagodiš, razumemo američki sistem rada i maksimalno iskoristiš svoj boravak.

Lokacije Work and Travel USA programa

Zamisli kako uživaš u zlatnoj svetlosti Golden Gate mosta prilikom povratka kući ili kako za pauzu ručka brzo zagrabiš parče prave Njujorške pice. Amerika ti nudi priliku da živiš i radiš na mestima koja si dosad samo sanjao ili gledao u filmovima. Možda te privlači šum talasa na atlantskim plažama, urbana dinamika Ocean City-ja, šarm New England-a, letnji dani u Lake Placidu, planinske avanture u Park City, UT ili čari Aspen-a, CO. Svaka destinacija donosi jedinstveno iskustvo.

Od obala Atlantika do planinskih venaca, od nacionalnih parkova do metropola poput San Francisco-a, izaberi mesto koje najviše odgovara tvojim željama. Naše preporučene lokacije uključuju: Rehoboth Beach, DE; Ocean City, MD; Newport, RI; San Francisco, CA; Colorado; Wildwood, NJ; Maine; Bethany Beach, DE; Park City, UT; Aspen, CO; Massachusetts. Za potpun uvid u sve što nudimo, popuni upitnik ispod i preuzmi sve naše ponude i detaljne informacije o lokacijama.

Work and Travel sezona - Termini i trajanje

Proleće označava početak novih avantura. Work and Travel program ti omogućava da započneš svoju avanturu između maja i oktobra. Tačni datumi tvog boravka zavise o poslu koji biraš, ali garantujemo ti do pet meseci života i rada u Americi. Evo nekoliko okvirnih datuma po zemljama:

• Srbija: 21.05. – 01.10.
  • Bosna i Hercegovina: 28.05. – 01.10.
  • Crna Gora: 29.05. – 25.09.
  • Hrvatska: 10.06. – 10.10.

Bitno je da znaš: Radna sezona traje do četiri meseca, u zavisnosti od tvog fakultetskog rasporeda i poslovne ponude. Nakon radne sezone, imaš 30 dana, takozvani “grace period”, da uživaš i istražuješ Ameriku – ali, ako ti predavanja počinju 5.10., moraš se vratiti kući do tog datuma. Prvih četiri meseca su ti prilika za sticanje iskustva, a posle toga imaj na umu da je rad strogo zabranjen.

U toku radnog dela programa, izlazak iz SAD je moguć uz odobrenje sponzora, ali ponovni ulazak nije zagarantovan – sve zavisi od odluke službenika na granici. Ukoliko se odlučiš za izlazak iz SAD tokom 30 dana odmora, ponovni ulazak na istu vizu nije moguć.

Uslovi učešća

Želiš da postaneš deo kulturne razmene kroz Work and Travel program? Pogledaj osnovne uslove koje treba da ispuniš:

1. Status studenta: Studiraš na osnovnim ili master studijama.
  2. Akademska aktivnost: Redovno polažeš ispite.
  3. Engleski jezik: Vladaš engleskim jezikom dovoljno dobro za posao koji odabereš.
  4. Novčana sredstva: Poseduješ određeni iznos pri ulasku u SAD.
  5. Državljanstvo: Pripadaš zemljama zapadnog Balkana.
  6. Starosna dob: Imaš između 18 i 26 godina.

Koje osobine ti pomažu u programu?
Iskustvo će ti biti još bogatije ako poseduješ: odgovornost, izgrađene radne navike, toleranciju, fleksibilnost i iskrenu želju za sticanjem novih prijateljstava i iskustava.

Zainteresovan/a?
Ako se prepoznaješ u ovim uslovima i želiš da ovo leto provedeš u Americi, stičući samostalnost i praveći promene u svojoj svakodnevnici – sa entuzijazmom te pozivamo da se prijaviš! Ako nisi potpuno siguran/a, uradi TEST kako bi proverio/la svoju kvalifikaciju za program. Naravno, uvek možeš da nas kontaktiraš putem WhatsApp-a, Vibera ili Messenger-a za dodatne informacije.

Prijava i procedura za program Work and Travel

Vreme prijave:
Prijave su otvorene od 1. septembra tekuće godine do 1. februara naredne godine ili dok ima raspoloživih mesta. Želiš prvenstvo u odabiru posla i lokacije? Preporučujemo ti da se prijaviš što ranije!

Besplatne konsultacije:
Prije nego što se zvanično prijaviš, pozivamo te na besplatno savetovanje. To je idealna prilika da se upoznaš s programom i postaviš sva pitanja koja te interesuju. Zakaži konsultacije ovde.

Dokumentacija za prijavu:
Kada dolaziš na prijavu, donesi sa sobom:

1. Pasoš
  2. Ličnu kartu
  3. Indeks
  4. Potvrdu o studiranju

Koraci procedure:

1. Prijava i potpisivanje osnovnog ugovora.
  2. Odabir radne ponude i Skype intervju s poslodavcem/sponzorom.
  3. Obrada dokumentacije i dobijanje DS-2019 forme.
  4. Zakazivanje termina za intervju u ambasadi SAD.
  5. Dobijanje vize i organizacija putovanja.
  6. Orijentacija pre odlaska.
  7. Boravak u SAD.
  8. Naša podrška tokom celog trajanja programa.
  9. Po završetku radnog dela, putuj i istražuj.
  10. Povratak kući.

Uz tebe je naš tim:
Iskoristi priliku da iskusiš Ameriku uz potpunu podršku našeg tima. Bilo da ti je potrebno savetovanje, pomoć ili samo razgovor, tu smo za tebe. Kontaktiraj nas i započni svoju avanturu!

Prijavi se na Work & Travel program

Korisni saveti u vezi sa Work and Travel programom

1. Pravilno informišite se o zdravstvenom osiguranju:
Zdravstvena zaštita u SAD može biti skupa. Kako biste izbegli nepredviđene troškove, uverite se da ste dobro osigurani. Kroz naš program, bićete automatski osigurani tokom prvih četiri meseca. Nakon toga, nudimo fleksibilne pakete koji će vam pokriti eventualne dodatne dane boravka.

2. Upravljajte svojim finansijama:
Imajući u vidu različite troškove života širom SAD-a, planirajte i pravite budžet. Postavljanjem mesečnog limita i praćenjem troškova možete maksimizirati svoju zaradu.

3. Budite informisani o porezima:
U SAD-u će se od vaše zarade automatski odbijati federalni i državni porezi. Na kraju godine, možete biti kvalifikovani za povraćaj dela tih poreza. Naša saradnja sa Easy Tax Store-om će vam pomoći da ovaj proces bude što lakši.

4. Učestvujte u kulturnim aktivnostima:
Iskoristite priliku da se uronite u američku kulturu. Posetite lokalne festivale, muzeje ili se priključite društvenim događajima. Ovo je ne samo zabavno, već vam može pomoći i da steknete nove prijatelje i proširite svoju mrežu kontakata.

5. Ostanite povezani sa nama:
Bilo da imate pitanja, potrebnu pomoć ili samo želite da podelite svoje iskustvo, tu smo za vas. Naša aplikacija, dostupna na Google Play Store-u i App Store-u, je odličan resurs za sve informacije koje vam mogu zatrebati tokom vašeg boravka.

Šta treba znati o Americi pre putovanja?

Kultura i identitet:
Amerika je, kako ste naveli, “melting pot”, spoj raznih kultura koje su doprinele stvaranju nove. Iako su mnoge stvari univerzalne, neke specifičnosti variraju od države do države. Cenjenje individualnosti, takmičarskog duha i timskog rada su ključni aspekti američke kulture.

Odnosi među ljudima:
Amerikanci su generalno neformalni u komunikaciji. Prijateljski su nastrojeni, često se obraćaju samo imenom i mogu biti prisniji u svakodnevnom razgovoru nego što smo navikli u Evropi.

Veličina zemlje:
Kao što ste naglasili, Amerika je ogromna. Ono što Evropljani smatraju dugom vožnjom, Amerikanci mogu smatrati kratkom. Uzimajući u obzir da su veća naselja građena u eri automobila, razdaljine između destinacija mogu biti veće nego što se čini na prvi pogled.

Sistem merenja:
SAD koristi imperijalni sistem merenja. Temperatura je izražena u Farenhajtima, a udaljenosti u miljama.

Napojnice:
Uobičajeno je ostaviti između 15% i 20% ukupnog računa kao napojnicu.

Sistem zdravstvene zaštite:
Kao što je već pomenuto, troškove lečenja snosi pacijent. Preporučljivo je da se unapred informišete o troškovima potencijalnih medicinskih usluga.

Politika i društvo:
Zbog suživota velikog broja nacija, politička korektnost je izuzetno važna. Diskriminacija bilo koje vrste nije prihvatljiva.

Alkohol i cigarete:
U većini američkih država, minimalna dozvoljena starost za konzumiranje alkohola je 21 godina, dok je za kupovinu cigareta to obično 18 ili 21 godina, zavisno o državi.

Vremenske zone:
Amerika obuhvata četiri glavne vremenske zone: Pacific, Mountain, Central i Eastern. Uzmite to u obzir kada planirate komunikaciju sa porodicom i prijateljima kod kuće.

Električni standardi:
Naponski standard u SAD je 110-120V, dok je u kod nas 220-240V. Biće vam potreban adapter za svoje elektronske uređaje.

Završna misao:
Kada putujete u Ameriku, budite otvorenog duha, posmatrajte, učite i prilagodite se. Kako kaže latinska poslovica – “Kada si u Rimu ponašaj se kao Rimljanin”.

Lista najvećih benefita W&T programa

Nema boljih planova za leto od onih koje možeš već danas da zakucaš! Da li maštaš o hvatanju zlatnih zraka Kalifornijskog sunca na Venice Beach ili kako sa novim društvom postavljaš šator ispod zvezdanog neba Grand Canion-a? Stvori sjajne uspomene od novca zarađenog kroz sponzorisane, legalne poslove u najdinamičnijoj ekonomiji sveta. Pridruži se preko 100.000 studenata koji svake godine posete Ameriku kroz Work and Travel USA program!

A evo i nekih konkretnih benefita učešća u W&T programu:

1. Međunarodno iskustvo: Učestvovanje u W&T programu omogućava studentima da steknu dragoceno međunarodno radno iskustvo, što može biti prednost prilikom zapošljavanja u budućnosti.
  2. Usavršavanje jezika: Boravkom i radom u Americi, studenti imaju priliku da svakodnevno praktikuju engleski jezik, što znatno unapređuje njihove jezičke veštine.
  3. Kulturološka razmena: Studenti upoznaju američku kulturu iz prve ruke i stiču dublje razumevanje globalnih razlika i sličnosti.
  4. Mreža kontakata: Prilika za uspostavljanje međunarodnih kontakata i stvaranje veza koje mogu koristiti u profesionalnom razvoju.
  5. Finansijska nezavisnost: Osim što zarađuju tokom boravka, studenti također uče kako da upravljaju svojim finansijama u stranoj zemlji.
  6. Osobni razvoj: Izazovi s kojima se suočavaju tokom programa pomažu u razvijanju veština rešavanja problema, adaptacije na nove situacije i sticanju veće samostalnosti.
  7. Prilika za putovanje: Nakon završetka radnog dela programa, studenti imaju priliku da putuju po Americi i upoznaju različite delove zemlje.
  8. Društveno umrežavanje: Mogućnost upoznavanja ljudi iz različitih delova sveta koji također učestvuju u programu, što doprinosi širenju horizonta i razmeni iskustava.
  9. Postavljanje temelja za budućnost: Iskustvo stečeno kroz W&T program može biti odskočna daska za daljnje studije ili radne prilike u inostranstvu.