Više o Internship programu pročitaj OVDE

Hyatt - ulaz u rezortINTERNŠIP ISKUSTVO
Hyatt, Kembridž, 2016/17

Za odlazak na studensku praksu u Ameriku, na godinu dana, odlučila sam se nakon što sam masterirala na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu. Smatrala sam da se takva prilika ne bi trebala propustiti, i sada, nakon punih 8 meseci provedenih u Hajatu, u malenom gradu pod imenom Kembridž, na istočnoj obali Sjedinjenih Američkih Država, u državi Merilend, mogu ponosno da kažem da je to bila i jedna od najboljih odluka koju sam tada mogla da donesem.

RecepcijaDolazak na drugi kontinent, u potpuno novu sredini, ni malo ne zvuči kao lak posao, ali je meni, za divno čudo i veliku sreću, sve išlo kao podmazano. Sve je to bilo zahvaljujući divnim i brižnim ljudima koji rade u hotelu u kojem sam dobila posao na godinu dana.

Sve preokupacije vezane za moj smeštaj rešene su već drugog dana nakon što sam doputovala u Kembridž, uz veoma pristupačnu cenu stanovanja i veoma prijatno društvo.

Posao koji obavljam u hotelu je veoma dinamičan i pomalo stresan, s obzirom da radim na recepciji i redovno se susrećem sa raznim licima, ljudima različitog kraktera i potreba. Iz tog razloga mi šetnja od kuće do posla, za šta mi treba oko 25 minuta, veoma prija jer bez obzira na to koliko sam puta hodala istom stazom, svaki put uživam i divim se prelepom pogledu na sam hotel odnosno odmaralište/rizort koji bez pogovora liči na mesto iz bajke.

Ne samo zbog uređenih travnjaka, golf terena, fontana, pešačkih staza sačinjenih od školjki, drvenih mostova, velike marine nego i zbog brojnih divljih-odomaćenih životinja kao što su jeleni i srne, lisice, zečevi, veverice, sivi ždravolovi, beleoglavi orlovi i sokolovi kao i brojne druge vrste ptica koje su karakteristične za ovaj prostor i koje svakodnevno susrećem na svom putu od kuće do posla i nazad, ovo mesto je raj za oči. Zato, ako volite prirodu i sve ono što vas za nju veže, ovo je pravo mesto za rad ali i za odmor i dobru zabavu.

RecepcijaAtmosfera na poslu je od samog početka bila fenomenalna, toliko dobra da se zaista osećm kao jedna od ponosnih članova velike Hajatove porodice. Poštovana sam i prepoznata, moj rad se ceni i adekvatno sam za to plaćena, a za svaki dodatni napor i dodatnu vrednost koju donesem hotelu za koji radim bivam javno pohvaljena i dodatno plaćena. Mogu slobodno reći da je radu u Hajatu, ovde, u Americi, najbolje radno iskustvo koje sam do sada imala.

Naučila sam mnogo korisnih stvari, usavršila komunikaciju na engleskom i španskom jeziku, osposobljena sam za korišćenje različitih programa koji se korite u hotelima visokih kategorija, upoznala sam divne i pametne ljude, stekla prijatelje koji su uvek spremni da mi pruže dobar stavet, podršku i pomoć kada je to potrebno.

U departmanu u kojem radim, a to je recepcija, vlada savršena komunikacija među zaposlenima. Nadređeni su uvek tu da pruže savet, podršku i dotatni trening ukoliko je to potrebno. Dogovor oko slobodnih dana nikad nije problem ukoliko se o tome raspravi na vreme.

Do sada sam imala prilike da putujem vrlo često, što sa novim prijateljima koje sam stekla u hotelu, što sa svojim dečkom, koji je na isti program krenuo u isto vreme kada i ja, ali na drugom mestu – Redison Rizort – Orlando/Florida. Posetila sam Vašington, Baltimor, Oušn siti, Anapolis, Orlando i Majami. Posetila sam i brojne rezervate prirode kao što su: Blackwaters National Resort, Calvert Cliffs State Park, Kilgore Falls, Shenandoah National Park i mnoga druga prelepa mesta. Fotografije će svakako reći više od reči.

Na kraju ove uzbudljive radne godine, od dodatnog novca koji sam zaradila, častiću sebe i svog dečka putovanjem na Havaje i u nacionalni park Jelouston.